Utrecht
Meer details

Servicedesk Coördinator

Nieuw

Wat ga je doen?

Als Servicedesk Coördinator ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van ons Servicedesk-team. Jouw rol is cruciaal in het waarborgen van de kwaliteit van onze dienstverlening en het continu verbeteren van onze processen en werkinstructies. Je bent niet alleen bezig met de operationele kant, maar je speelt ook een belangrijke rol in het bepalen en uitdragen van de servicestrategie. Door jouw inzet zorg je voor tevreden klanten en een gemotiveerd team. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het voortdurend ontwikkelen en trainen van servicedeskmedewerkers, zodat hun competenties en vaardigheden aansluiten op de nieuwste technologische ontwikkelingen;
  • Zorgen voor een tijdige en kwalitatief uitstekende afhandeling van klantverzoeken;
  • Garanderen van een optimale bezetting van de Servicedesk, afgestemd op de huidige en verwachte werklast;
  • Opstellen van KPI-rapportages die inzicht geven in de prestaties van de Servicedesk;
  • Rapporteren aan servicemanagers over KPI’s, incidenten en problemen per klant;
  • Deelname aan projecten om nieuwe diensten of klanten succesvol in de serviceorganisatie te integreren.

Wat breng je mee?

Als Servicedesk Coördinator zien wij graag onderstaande terug:

  • Grondige kennis van ITIL best practices en ervaring met service management tools;
  • Sterke people management vaardigheden waarbij je ruimte biedt voor 360 graden feedback;
  • Behoud van kalmte en pragmatiek in crisissituaties, met de vaardigheid om de juiste prioriteiten te stellen;
  • Gestructureerde aanpak en vastberadenheid in het bereiken van oplossingen;
  • Flexibel, resultaatgericht en gedreven om een verschil te maken voor onze klanten;
  • Sterke persoonlijkheid met een focus op zowel klantgerichtheid als resultaatgerichtheid;

Waar kom je terecht?

Als Servicedesk Coördinator kom je terecht in een organisatie met ruim 200.000 medewerkers. Het team waar jij in terecht komt bestaat uit zes andere Servicedesk Engineers, die verschillen in het aantal jaren ervaring. Jij krijgt de mogelijkheid om je streentje bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van de value proposition. Er is een inhouse academy beschikbaar voor medewerkers om zich verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij jou?

Als Servicedesk Coördinator kan je rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris tussen €3.500,- en €5.500,- op basis van kennis en ervaring;
  • Een fulltime werkweek van 40 uur, 32 uur in overleg;
  • Een contract van één jaar met daarna een vast contract;
  • Lease-auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen door middel van opleidingen en trainingen;
  • Een winstdelingsregeling;
  • 27 vakantiedagen (op basis van 40 uur per week);
  • Een pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om aandelen te kopen.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

11.09.2024

Contactpersoon

Rasheena Bhagwant

Servicedesk Coördinator
Meer weten over deze vacature?
Rasheena Bhagwant
Wil jij meer informatie omtrent deze vacature of zit jij met vragen? Neem dan gerust contact op met onze recruiter .

Deel deze vacature

Source Select gebruikt cookies om jouw website ervaring beter te maken.
Cookie policy Beperkt gebruik van de website